۱۹ پاسخ

۱۰ دقه کافیه
من عسلی دوست دارم ۷ دقه برمیدارم

بستگی به جایی که زندگی میکنی داره
شما نزدیک دریا هستید ۵ تا ۱۰ دقیقه کافیه

۱۲،۱۳ دقیقه عالی میشه نه عسلیه نه زیادپز و بدرنگ میشه

عکس پروفایلت خودتی چجوری گرفتی عکسو

منم مث تو🤣🤣🤣

منم ۲۰دقیقه میزارم

مگه شما گاز ندارین

من ۱۳دقیقه میزارم خوب میشه
شوهرم همش سربسرم میزاره ک مثلا چرا ۱۲ یا ۱۴ نه!😬

بیشترین زمان ممکن
میگم یع وقت خام نباشه

مگه سنگه ۲۰ دقیقه میزارید بابا
من تایم میگیرم اب به جوش بیاد
بعد تخم مرغ میندازم
بستگی به سلیقه ام بین ۶ تا ۸ دقیقه برمیدارم
بیشتز از ۸ دقیقه بدمزه میشه دوس ندارم زرده اش سیاه میشه خورده نمیشه دیگ
و اینکه کپسول چی!

یه ده دقه بسه

من نیم ساعت باید کامل بپزه

همون ۲۰ دیقه

بین ۱۰ تا۱۵ دقیقه

منم ده دیقخ یربع

من ۱۴ دقیقه بدم میاد خیلی سفت بشه

منم۲۰دقیقه میزارم

منم 20 دقیقه

منم 20دقیقه

سوال های مرتبط