پول تو جیبی نمیگیرم
خودم درآمد دارم
هزینههای شخصی مثل آرایشگاهمو خودم میدم
خرج خونه و گل دخترمم با همسرمه
همسرم برای منم هزینه میکنه مثلا لباس میخره و اینا
هزینه ماهیانه معمولا ناخن و مژه اونم بعضی وقتا
معمولا هم یه لباسی پیش میاد حالا تیشرتی شالی
من خودم شاغلم
حقوق دارم
ولی خب جیب من و تو نداریم
من یه سری قسط میدم با خرجای خودم که حالا جایی برم یا اینترنتی چیزی بخرم
اگه کم بیارم میگم برام میزنه یا کارتشو میگیرم
در کل جیب من و تو یا اینکه از پول هم بیخبر باشیم نداریم
کارتش دسته من پول تو جیبی ندارم هرچی بخوام لازمم باشه از اون می خرم
پول تو جیبی نداریم
ولی پول مو ناخن مژه لباس رو میده
کل پول هاش هم تو حسابای منه میگه هر موقع لازم داشتی از همونا بردار
من شاغلم پول نمیگیرم ازش. خرج خاصی هم ندارم ماهانه.
من که خرجی ندارم اگر بخوام میگم بزن به کارت
ماهیانه ده تومن برام میزنه
لباس و هزینه های دیگه ام خودش میگیره مگه هزینه های خیلی جزئی مثلا آرایشگاهی چیزی خودم بدم
گاهی ام پیش میاد یهویی ده پونزده تومن دیگه میزنه به حسابم وقتی وضعش خوبه🤣
من پول نمیگیرم خودشو میبرم اینطوری راحت ترم🤣
والا من پول تو جیبیم متغیره😂گاهی پنج تومن گاهی هشت تومن یا بیشتر البته فقط برای خودمه برای لباس و اینجور چیزا نیست صرفا فقط پول تو جیبیه همه خرجا با همسرمه البته اگه خودم از چیزی خوشم بیاد میگیرم اما معمولا جمع میکنمشون 😂
عزیزم من خودم شاغلم و نیاز به پول ندارم دوماه کلا خرید های خونه به عهده همسرم هست هم چیز حتی برای یک نون که هم سر کوچه نونوایی من نمیرم برای خرید لباس اینا هم باهم میریم و فقط وقتی سرکار میره همیشه تو خونه پول نقد میزاره میگه دوتا بچه هست اگر نیاز بود استفاده کن
برای خودم اهیچ هیچ فقط بدوبدو واس بچعا🥺
من اکثره موقع هایی که بخوام همسرم حساب مو شارژ میکنه
ولی همیشه پول نقد تو خونه داریم که احتیاج شد استفاده کنم
به نام خدا هیچی🤣
هرچی بخوام خودش میخره.
هیچی فقط لباسی بخوام بخرم میخره ..یعنی هرچی میخوام میخره خداییش.خرج دیگه ای ندارم
درخاص بده گلم داشته باشمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.