بچه ها من ازالان یکم شکم دراوردم خیلییی زود نیس؟؟؟

۱ پاسخ

منم دراوردم نفخ هم ندارم اگر سونو شدید مشکلی نبوده طبیعیه بدن ها باهم فرق داره

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۷ ماهگی
مامان شکوفه ی گیلاس🩵🩵 مامان شکوفه ی گیلاس🩵🩵 هفته هفدهم بارداری
مامان پسملم😍 مامان پسملم😍 هفته بیست‌ودوم بارداری