جواب ازمایش بتا منفی بود 😍🌸

۵ پاسخ

از من مثبت بود

یعنی میشه برم ازمایش بدم منفی باشه دارم دق میکنم

وای منم بی بی چکام مثبته آزمایشم امروز دادم برام دعا کن

مبارکه😂

از طرف من برای تو «آخیش»

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱ سالگی
مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ مامان 🏄🏻‍♂️آیهان & آیراد🤾🏻‍♂️ ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان احمد محمد ی مامان احمد محمد ی ۱۶ ماهگی
مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۱۲ ماهگی