۲ پاسخ

عزیزم منم دیشب فشارم ۹بود و به شدت تنگی نفس داشتم با اینکه اکسیژن خون و ضربانم خوب بود، نمیدونم دلیلش چی بود اما بعد از دوساعت خودش خوب شد. خیلی حال بدی بود

فشار ٩ خوبه
ولي اين علائمي كه ميگي يكم نگران كننده اس

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته هجدهم بارداری