🫣😑🫣😑🫣😑
لعنت به قرص پرولاکتین ...
با جلوگیری آخه....🤢🫤

تصویر
۲۲ پاسخ

نون و پنیر و خارک بچه نو مبارک🤣🤣❤️

عزیزم پرولاکتینت بالا بوده چه قرصی میخورد چند ماه میخوری باردارشدی توخدا منم پرولاکتینم بالا

مبارکه

این بی بی چکا دقیقه؟
چ مارکیه صورتیش؟

وای‌منم ۱۶ روزه عقب انداختم
تایپیکت دیدم سریع رفتم یه تست پیدا کردم زدم
اما خب من تنبلی تخمدان دارم از اونه
وای مردمااا

قرص پرولاکتین باعث حاملگی میشه؟؟

تا بدنیا بیاد این بچت دو نیم سالشع
خوبه دیگ نه خیلی زوده نه دیر

ی دختر ناز تو راهههههه

خدا رو شکر کن، من حسرت دارم بچه دوم داشته باشم، ای وی اف کردم نشد 50میلیون خرج کردم

اوه

شاید خدا نگاه به دلت کرد 😁🫣

تصویر

به بههعع مبارکهههه😂😍😍😍

تبرییییییکککک

اوه چه پررنگ،مبارکه

مبارکه 😭😭😭

اخیییی مبارکه بدنیا میاری؟؟؟

دیگه کاریش نمیشه کرد 🫠
پس تبریک تبریییییک 😍😍😍

چه پررنگ هم هست😅 مبارکت باشه عزیزم

مبارکه🤍

مبارک باش💖

وای نه🤯🤯🤯🤯

شاید کاذب

سوال های مرتبط

مامان دخمل فندوق مامان دخمل فندوق ۲ سالگی
مامان آیهان تورک مامان آیهان تورک ۲ سالگی
مامان فرشته كوچولوها👶🏻👦🏻 مامان فرشته كوچولوها👶🏻👦🏻 ۲ سالگی