۸ پاسخ

گلم من دیشب ۱ اینابود جواب دادم.گهواره قبول نکرد.گفتم پسرمنم تب ۳۸ ونیم داشت.بعد بردم‌دکتر گفت گوشش عفونت داره.ورم‌داره.بعداینکه منم میگفتم از‌دندونه دکترگفت تب دندون اینقدر نی عفونت داره بدنش.واس من کواموکسی کلاو داد.تا۷روز.سری قبل سفکییم‌داد اسهال شد..پسرمن غده لنفاویشم بع شدت ورم کرده بودکه یه طرف صورتش خیلی ورم داشت.خلاصه دکتر امپول بتامتازون هم‌واسش‌زد.پاشوبه گلاب کن ویا به صورتش بزن.من‌پسرم خیلی وقتا تب خالی میکنه.منم‌دکترمیبرم یبارمیگه عفونت ادراری یبارمیگه گوش .همشم‌چرک خشکن میدن حالا توام تانهایت ۷ روز بده.گاهی وقتا عفونت ادرارهم هست باعثش.اگه‌گوش وگلو رو چک‌کرده ومشکلی نبوده

دندون تب ۳۸ نداره گلم
تب بیشتراز ۴۸ساعت عفونت ک باید آزمایش بدی

چرا یه امپول نمیزنی بتامتازون نمیزنی ک زود تبشو پایین بیاره

اکه زیاذ گریه میکنه دعا گریه بنویس
اکه تبش از دندونه مطمئنی شیاف بزار میوه خنک بده دستش
اگه تب نیومد پایین ببر طبی کودکان ازمایش ورمیدارن عفونت داشت دارو میدن میاری تبش میاد پایین

خب دکتر بردی دیگه نگران نباش دارو هاشو بده
اب بزار جلوش اب بازی کنه یا تشتو بیار بزار وسط خونه بزار توش اب بازی کنه تبش کم میشه
اگه اجازه نمیده تو به زور کار خودتو بکن یعنی دارو بده پاشویه کن اون که بچست نمیفهمه
تب ۳۸ اینا دیگه واسه دندون نیست احتمالا
چرک خشک کن اگه شروع کردی باید تا ۱۰ روز بدی
انشالله تا فردا بهتر میشه

من از اول که دخترم میخاست دندون در بیاره دکتر گفت براش این ژل رو هی بزن دردش رو کم می‌کنه

سلام عزیزم براش ژله دندون باریچ بگیر آروم دستتو بشور و بکش روی لثه هاش مخصوص نوزاد هستش دردش. و کم می‌کنه
یا اینکه یه قطره استامینوفن رو بمال به لثه هاش
برای تبش حتما یه شیاف بزن
اگر پاشویه نمیزاره ببرش حمام با خودت پاهاشو بزار تو آب رو به سرد
گلاب بریز رو پنبه سرشو تنشو هی با گلاب بکش تبش میاد پایین

پیاز حلقه کن کف پاش بذار
با گلاب رو رونش بکش
رو لثه هاش پاراکید بزن

سوال های مرتبط