۱۳ پاسخ

خدا به مادرا صبر بده واقعا🤦‍♀️

منم به خدا دیوونه شدم با بچه کوچیک زوری میگذرونم

من دخترم الهی شکر بزرگ خودش مستقل و ماشاالله زرنگ کلاس
ولی راستین خیلی اذیتش می کنه منم مجبورم ببرمش بیرون

تا اخر فروردین مجازیه اخبار گفت

تکذیب شد

فروردین که تموم شد مگه تا برج ۳ بیشتر میرن؟؟

🔴آموزش و پرورش: مجازی شدن کلاس‌های درس تا پایان سال تحصیلی تکذیب می‌شود

روابط عمومی آموزش و پرورش:

🔹براساس اعلام قبلی آموزش و پرورش، آموزش فعلا تا پایان فروردین مجازی خواهد بود.

🔸برخی رسانه‌ها از مجازی شدن کلاس‌های درس تا پایان سال تحصیلی خبر داده بودند.
@akhbaremovasagh_ir

تکذیت شد عزیزم فعلا تا پایان فروردین مجازی

وای ای خدا من دخترمو مهد نوشته بودم یعنی النن پولش هیچ شد🥲😐

کجا اطلاعیه دادن؟

وایی من ک پاره شودم دیوونه شودم نمیکشم دیگه من کلاس دوم هس پسرم😭😭

وای خدا معلم پسرم بجز درساش چهار پنجتا کاردستی میده درست کنید.🫩دخترمم پارم کرده همش وسایلای داداشو خراب میکنه

واااای اره داذم دیونه میشم هم خودم هم دخترم یعنی رادمهر رسما پارمون کرده میری تو اتاق جیغ وگریه که در وبازکن بازمیکنیم گوشی رو میگیره نمیزاره هووووووف

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌺 مامان مامان دخترم🌺 ۲ سالگی