۴ پاسخ

من اول یه طرف سیب و یکم سرخ میکنم و برمیگردونم و زیرشم کنجد میریزم با شعله کم ولی ۵ دقیقه آخر شعله شو زیاد تر میکنم ته دیگش کریسپی میشه

سیب زمینی ها رو نمک و زردچوبه بزن و بزار اول خوب سرخ بشن بعد ماکارانی رو بریز و دم کن

کنجد هم حتما بریز روی روغن داغ بعد سیب ها رو بچین برش ها ضخامتشون متوسط باشه تا خوب تُرد بشن

خیلی راحت و ساده روغن و سیب زمینی ورقه ای یکم کلفت تر همین ....

سوال های مرتبط