دوستان گلم اب دوغ خیار ضررداره خیلی هوس کردم

۹ پاسخ

قبل بارداری خاهشا یکم مطالعه داشته باشید
بعضی وقتا حس میکنم این سوالارو بابت خنده میپرسید
ابدوغ خیار چه خطری برای جنین میتونه داشته باشه؟؟؟؟
ده بار تا حالا خوردم بچه هم سالمه😑

عزیزم ابه ودوغ و خیار
این سه تا حتی ب تنهایی هم ضرر ندارن

نههه عزیزم ماسته دیگه چه ضرری

نخوریااااااا خیلی ضرر داره اصلا لب نزن

چراباید ضرر داشته باشه 🤔

🫤🫤🫤🫤🫤🫤🫤

نه عزیزم بخور نوش جونت فقط ماستش پاستوریزه باشه

از اون سوالا بودا

نه چه ضرری

سوال های مرتبط

مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه روزهای ابتدایی تولد