۸ پاسخ

نه اصلا

اووو من انقدرمیخورم ک

بله عزیزم من کلا لبنیات میخورم نفخ میکنم مخصوصا شیر

من میخورم عالیس بهم میسازه و صباح
بقیش نه ترش میکنم

من میخورم معذرت میخوام دلپیچه میگیرم

نه من خیلی میخورم

توجه نکردم، ولی عاشقشم بااینکه قبلا اصلا نمیخوردم 🫠

بخور برهههه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری