۷ پاسخ

اوخییی یاد دوران بارداریم بخیر
بچه من هیچی دوست نداشت به شدت بی اشتها بودم حدود ۷ ماه هم ویار داشتم

نینی من اشکنه ماست خیلی دوست داشت وقتی خوردم شروع کرد به لگد پرونی

دوغ ، لواشک آب پرتقال عشق منن

وااای ویار من از اول جگر و دوغ محلی بودش.جگر که نزاشتن بخورم فقط با دوغ تو اون تهوع وحشتناک زنده موندم 🤣🤣

پسر منم عاشق دوغ

منم شدیددددد

بچه من عاشق ترشیه

سوال های مرتبط

مامان هلیا و نیلا💗💗 مامان هلیا و نیلا💗💗 ۴ ماهگی
مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌وهشتم بارداری