بچم چایی خیلی دوست داره😂😂

۶ پاسخ

منم دوسداره😂😋اونم چایی کمرنگ تازه دم بدن بهش بندری میزنه
قربونش برم🤣❤️😋

زیاد نخور سیاه میشه😂

من خودم عاشق هندونم اون اصن دوس نداره وقتی میخورم تا سه ساعت هیچ تکونی نمیخوره🤣🤣

مثل من یه رگ ترک داره بچه 😁من میکس ترک و شمالیم هردو چایی خور 😂😂😂😂

بچه من عاشق هندوانه هست 🤪

اوااا بچه منم 😂😂فکر کردم تنهام توی این مورد

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی