چی توز تند بخورم؟خیلی هوس کردم 🥲

تصویر
۱۷ پاسخ

من اولا میترسیدم ولی آخراش دو سه بار خوردم

بچه اذیت میشه گلم

وایی منم از صبح هوس کرده بودم گرفت خوردم الان

منم چندبار کرانچی آتیشی هوس کردم و خوردم البته با ماست فراوون که تندیش بچه رو اذیت نکنه

🥹😋😋وای دلم آب افتاددد،خیلی وقته هوس کردم🥲

من خیلی خوردم بخور لذتش رو ببر

نوش جونت با ۱بار چیزی نمیشه

وای چقد دلم میخواد میترسم بخورم تنده خیلی

😍😍😍

وای من تبلیغات تلوزیون چیپس و پفک ومیبینم خیلی دلم میخواد بخورم ولی نیست 🥺

وای نه یکی از دوستام تو بارداری عاشق اینا بود بچه‌ش وقتی به دنیا اومد شدیدا آلرژی داشت تا یکی دو سالگی

واااایییی ننم دلم خواست
خواهری چون تنده باماست بخور که تندیش به بچه اثرنزاره نوش جانت

من نینیم فقط با چیز تند تکون میخوره خودمم عاشق چیز تندم😂هرشب میخورم

هوس کردم 🤤😑

بخور کرانچی و عشق است یه بار هیچی نمیشه

🤌🏼به به نوش جان

بخور ولی کم زیادی تنده

سوال های مرتبط

مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۶ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی