من چی توز تند خیلی دوست دارم ظرر داره یانه

تصویر
۱۴ پاسخ

بله نی نی از تنـــــــدی متنفـــــــره😵‍💫🫠

من تا الان کلی خوردم هم سادش هم تند😬

من ی چند باری خوردم طوری نشد

منم دوسدارم والا😂😂

تند اخه؟😑😑

روی وزن بچه تاثیر داره

سونو انومالی انقددد بستنی و ابمیوه و رانی و کاکائو خوردممم ولی بچم نمیچرخید همش به شکم خوابیده بود ، منشی دکتر گفت برو چندتا دونه کرانچی تند بخور اوکی میشی😑
خوردممم و چرخید ، مثل اینکه تندی و اینا خیلی دوست ندارن باعث واکنش میشه🥺

با ماست در حد دلکشی بخور

هوسم‌کرد😑😐😂اما همین الان وسط هایپر‌مارکتم یکی میخرم😂😂

واای منم خیلی دوست دارم😋

زیاد مصرف کردن هرچیزی ضرر داره عزیزم مخصوصا اینجور چیزا ولی ماهی ی بار برای رفع هوس عیبی نداره

زیاد نخور من خوندم ک بچه غذا تند دوس نداره

من ک میخورم ولی زیادش ضرر داره

بله ضررداره ولی کم میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Arsa.m🥲❤️ مامان Arsa.m🥲❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری