بله نی نی از تنـــــــدی متنفـــــــره😵💫🫠
من تا الان کلی خوردم هم سادش هم تند😬
من ی چند باری خوردم طوری نشد
منم دوسدارم والا😂😂
تند اخه؟😑😑
روی وزن بچه تاثیر داره
سونو انومالی انقددد بستنی و ابمیوه و رانی و کاکائو خوردممم ولی بچم نمیچرخید همش به شکم خوابیده بود ، منشی دکتر گفت برو چندتا دونه کرانچی تند بخور اوکی میشی😑
خوردممم و چرخید ، مثل اینکه تندی و اینا خیلی دوست ندارن باعث واکنش میشه🥺
با ماست در حد دلکشی بخور
هوسمکرد😑😐😂اما همین الان وسط هایپرمارکتم یکی میخرم😂😂
واای منم خیلی دوست دارم😋
زیاد مصرف کردن هرچیزی ضرر داره عزیزم مخصوصا اینجور چیزا ولی ماهی ی بار برای رفع هوس عیبی نداره
زیاد نخور من خوندم ک بچه غذا تند دوس نداره
من ک میخورم ولی زیادش ضرر داره
بله ضررداره ولی کم میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.