سلام میگم کاشت ناخن خیلی ظرر داره براچی بده ؟

۸ پاسخ

مواد شیمیایی بسیار خطرناک، نور یو وی همه اینا برا ادم بزرگ خطرناکه چه برسه به جنین

کی گفته ضرر داره؟؟؟؟؟؟؟

نه دکتر من گفت مشکلی نداره

نه دکترم بهم گفت تا آخر بذار بمونه روز عمل ریموو کن آخه یووی اینا چه ربطی داره به بچه دست میره اون تو به شکم چه

اره خطرناکه من از اول بارداری تا الان حتی یه بار هم رژلب نزدم و هیچ آرایشی نداشتم از بس بهم گفتن مواد خطرناک داره ترجیح دادم هیچ کاری نکنم😄

بخاطر یو وی میگن انجام ندید علاوه بر اون موادی که رو ناخن میذارن ضرر داره، من خودم ریموو کردم ولی خب یه سریا انجام میدن

فک کنم بخاطر لیکویید و دستگاه یووی

اشعه یو وی خطرناکع

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلارزکوچولو مامان دلارزکوچولو روزهای ابتدایی تولد