مواد شیمیایی بسیار خطرناک، نور یو وی همه اینا برا ادم بزرگ خطرناکه چه برسه به جنین
کی گفته ضرر داره؟؟؟؟؟؟؟
نه دکتر من گفت مشکلی نداره
نه دکترم بهم گفت تا آخر بذار بمونه روز عمل ریموو کن آخه یووی اینا چه ربطی داره به بچه دست میره اون تو به شکم چه
اره خطرناکه من از اول بارداری تا الان حتی یه بار هم رژلب نزدم و هیچ آرایشی نداشتم از بس بهم گفتن مواد خطرناک داره ترجیح دادم هیچ کاری نکنم😄
بخاطر یو وی میگن انجام ندید علاوه بر اون موادی که رو ناخن میذارن ضرر داره، من خودم ریموو کردم ولی خب یه سریا انجام میدن
فک کنم بخاطر لیکویید و دستگاه یووی
اشعه یو وی خطرناکع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.