۷ پاسخ

بخور ولی زیاد نخور ویاروکه نمبشع کاریش کرد

اوووه من زیاد خوردم😄

من بستهبستع میخوردم

من همه چی خوردم البته خیلی کم، زیاد حساس نباشید.

من یه بار خوردم حالم بد شد دیگه نخوردم

اره عزیزم در حد چندتا دونه بخور

بخور ی بارش کاری نمیکنه بابا مردم همچین میخورن

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان فندوق ✨️🩷 مامان فندوق ✨️🩷 هفته چهلم بارداری
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی