۳ پاسخ

هیچی نمیشه بچه خاهرم ۳۵هفته دقیق دنیا اومد ولی امپول ریه زدن ۳ روز دستگاه بود بعد مرخص شد الانم ۴ماهشه

هیچی نمیشه نگران نباش میره ی هفته دستگاه

هیچی نمیشه نترس به دنیا هم که بیاد میره یه هفته دستگاه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی