۴ پاسخ

ما شبا باهم غذا میخوربم هرچی خودمون بخوریم پسرمم میخوره ولی ناهارا نه چون غذای شب قبل که مونده رو‌نمیدم بهش هر روز ناهار ی چیزی درست میکنم براش خورشتی هم باشه خورشتش جدا برنجش هم‌جدا میپزم

من از غذای سفرمون میدم یروزایی که نخوره پامیشم سوپ میکس درست میکنم

منم همه رو داخل یه قابلمه. اگر خورش جدا براش درست کنم از برنج سفید خودمون میدم بهش.

منكه چون غذاي خودمونو نميخوره جدا براش درست ميكنم همشونو با هم توي يه قابلمه ميپزم

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی