۱۴ پاسخ

نه.

ب بوش آلرژی دارم ولی گاهی اره

اره دوست دارم بوش رو

قبلا سالی یکبار، ولی از وقتی شنیدم ک خوب نیس و دودشم مضرره اصلا دود نکردم

هر روز بی برو برگشت😍خیلی بهم حس خوبی میده

بله خیلی وقتا

منم همش دود میکنم

اره واسه بوش

اره هرروز اما شاید یه روز یادم بشه فرداش حتما دود میکنم

خیر، شاهان اذیت میشه

بله من زیاد دود میکنم

دکتر به من گفت واسه آلرژی پسرم خوب نیست دود ندم
من عود میذارم اونم وقتایی ک دایان نیست

بله خیلی وقتا

اره دخترم اینقدر دوست داره😁همینجور مثل شما دود میکنم

سوال های مرتبط