برا ماهی قزلآلا نمک و فلفل سیاه،زعفران،آبلیموی تازه برن وتوروغن فراوون سرخ کن
سلام آرد و نمک و زردچوبه رو با هم مخلوط میکنم ماهی رو میزنم تو آرد و سرخ میکنم
من ماهی قزل نمک و فلفل وزردچوبه میزنم پیاز درشت خلال میکنم روش میریزم ۲ ساعت تو یخچال بمونه بعدا ماهی ها سرخ میکنم آخر سر هم یه خورده آب نارنج میریزم خیلی خوشمزه میشه 🤪😘
من ماهی بدون سیر به دلم نمیچسبه و اینکه تخم گیشنیزم در حد نصف ق مرباخوری اسیاب میکنم میمالم ۲ساعتی بمونه رو ماهیم
من به ماهی تازه فقط و فقط نمک و کمی فلفل سیاه میزنم و تو روغن داغ و فراوون سرخ میکنم
آخر سر آب نارنج میریزم روی ماهی و روغنش جوش میخوره یه لحظه و سرو میکنم
هیچ چیز اضافه ای نمیزنم و عاااالی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.