۱۱ پاسخ

آره سمت ماخیلی شدیدبود
قشنگ چندثانیه روموج مکزیکی بودیم😫
شرق تهرانم

ما چیزی متوجه نشدیم شرق تهرانیم😬بچه هام انقد شلوغن والا هبچی متوجه نشدم شوهرم رفت بیرون کار داشت میگفت همه ریختن بیرون🤣

سمت ما خیلی تکون داد همه ریختن بیرون،خدا به خیر کنه،از ساعت ۹شب تا الان ۳تا اومده

متوجه شدم ولی زیاد شدید نبود شکر خدا

والا زندای شوهرم زنک‌زد گفت خونتون لریزیذ گفتم نفهمیدم الان آمدم اینجا میگن زلزله امده

منم کرجم اینجاهم حس شدزلزله

اینجا هم احساس شد در حد تکون خورد لامپ
ما سمت شهریار هستیم

کوتاه بود ولی شدید بود، من ک خیلی ترسیده بودم، شرقم

سمت ما زیاد بود شرق بیشتر پردیس بومهن لرزید منکه هیچوقت زلزله نمی‌فهمم سرپا بودم سکته کردم

نه ، سمت ما خیلی خفیف بود تکونش

نه خدارو شکر زیاد شدید نبود

سوال های مرتبط