۳ پاسخ

سکه با مارک ماربر بگیر طلا فروشی ها بیشتر قبولش دارن

بیشتر از این ۱۰۰-۲۰۰ یی که میگن کم میشه
۲ درصد کمتر برمیدارن یک گرمی مثلا ۱۸ تومن بخری ۱۷/۵۰۰ اینا برمیدارن

موقع فروش بیند۱۰۰/۲۰۰, تومن زیر قیمت میخرن ازت

سوال های مرتبط