۲ پاسخ

اگه شیرخودتو میخوره و تعداد دفعات دفعش زیاد نیست طبیعیه دختر منم همینطوری بود دکتر اطفال گفت شیرمیدی میخوای خشت تحویلت بده 😂

قطره دایمتین خیلی خوبه به دخترمن دکترداددخترم روزی ۵یا۶بارخراب کاری میکردهمش هم ابکی خیلی خوب بودبراش

سوال های مرتبط

مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی