مامانا من اصلا شیر ندارم آخه چرا چیکار کنم؟؟😔

۸ پاسخ

آب هویج خیلی تاثیر داره منم مثل شما بودم آب هویج و هندوانه علاجته

برو حمام سینتو ماساژ بده انشاالله شیر میاد

اسمش دقیق لاکتودین
یکم قیمتش فک کنم بالا تره نسبت ب قطره ولی ماشاااااالا انقد زیاد میش حریف نمیوفتی😂🤭

در کنار نکاتی که دوستان گفتن به این مسئله هم دقت کن که خواب خوب هم تو افزایش شیر خیلی تاثیر داره
سعی کن بخوابی تا خستگی و بی خوابی این چند روز جبران شه.

اشکال نداره اولاش همینه سعی کن زیاد مک بزنه زیر دوش اب گرم ماساژ بده غذاهای ابکی بخور شیر خشکم دادی با سی سی بده وگرنه سینه تو پس میزنه

من پودر و قزص لاکتاوف میخورم خیلی زیاد شده میدوشم دیگ😂 قطرشو نخری ک خوب نیست

روزای اول همینطوره قرصای شیر افزا مثل مرازول یا لاکتاول بخور آب هویج کنجد چایی کمرنگ شیر مایعات زیاد بخور مهم تر ازهمه بزار سینه رو بچه مک بزنه ک سرش باز شه شیر بیاد

لاکتاول بخر بخور هر ۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی