مامانا اصلا شیر ندارم چیکار کنم خیلی ناراحتم

۱۱ پاسخ

پودر گالاکتومید
دلستر و مایعات فراوان بخور

عرق رازیانه بخور

برو زیر دوش با آب ولرم ماساژ بده و شیرت رو بدوش کم کم راه میفته عزیزم .

اولشه
فقط بدوش
شیردوش برقی خیلی کمک میکنه

من تا پنج روز شیرم نمیومد الان کمکی دادم سینم نمیگیره

برو زیر دوش آب گرم ماساژ بده بعد اگر هیچ نداری شیر خشک بده اشکال نداره من اصلا قطره هم نخوردم غذا که می‌خوردم اینقد زیاد بود ولی چی مک کم میزد و دل درد داشت شیر خشک میدادم آروم میشد مک که بزنه شیرت زیاد میشه نگران نباش من که خودمو راحت کردم شیر خشک دادم دیگه اصلا دل درد نداره راحت می‌خوابه هر جا میرم لباس خوب می‌پوشم قبلا به خاطر شیر دهی هی باید به لباسی بپوشی که‌راحت بدی بالا شیر بدی خیلی برام سخت بود اونم جلو جمع باید سینه در میوردم شوهرم گفت شیر خشک بده راحت تری اذیت هم نمیشی من پسرمو میزارم پیش دخترم کارای خونه خرید خونه بیرون راحت تر اگر شیر خودم میدادم به هیچی نمیرسیدم

ببین منم تا پنج روز اول اصلا شیر نداشتم انقد مک‌میزد تا یکم میومد دهنش
ولی از روز شیشم ب بعد انقد شیر دارم لباسام همش خیس میشه سینه هام انقد بزرگ شدههه و بد‌فرممم

اول اینکه هر چقدر اطرافیان حرف زدن و رو اعصابت رفتن. ارامشتا حفظ کن
بعد دمنوش زیره و رازیانه بخور تا ۳ روز
توی ابگوشت شوید بریز. و بخور
ماساژ سینه ها
استفاده از شیر دوش درسته چیزی نمیاد ولی. باعث مکش میشه اینا کسی به من نگفته بود و خیلی. اثر داشت
ماساژ زیر دوش حمام
بعد ۳ روز همه چی درست میشه ناراحت نباش

گلم نمیشه نداشته باشی مگ میشه خدا بچه رو خللق کنه بعدش غذاشم فراهم نکنه ولی چون بدنت خستس الان

عرق رازیانه. دم کرده زیره. مایعات زیاد بخور آب هویج چای کم رنگ آبگوشت کاچی قرص شیر افزا اینا خوبن دیگه نمیدونم

فقط بزار مک بزن هر دوساعت یکبار بزار دهنش مک بزنه بعدش اگر دیدی چیزی نخورده با سرنگ شیرخشک بده ولی بهترین کار مک زدن سینه ات فشار بده ببین چیزی میاد اگر اومد همون براش کافیه مایعات وقطره شیرافزا هم حتما بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی