درست کن کاری نداره
اصلا بیا از من بخر 😂😂😂😂
من سر کوچمون یه برنج شمال فردشی هست خودشم شمالیه چند ساله میشناسمش از اون میگیرم حرف نداره همیشه هم تازس
ما از اسنپ میگیریم بسته بندی شده اش رو دارن
آرد برنج اگه خودت بخوای درست کنی ک خیلی راحت دو پیمانه برنج شب بزار خیس بخوره تا صبح بعد آبشون بگیر و میکسش کن بزار خشک بشه بعدم بریز تو ظرف
خودت درست کن کاری نداره که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.