چراپسرم بعدواکسن شیرخوردنش بدشده؟؟😥😥😥

۴ پاسخ

پسر منم بعد از واکسن چهار ماهگی اینطوری شد طوری که تو بیداری اصلا میل به شیر نداره تو خواب میخوره اونم کمتر از قبل این واکسن

طبیعیه الان یه ویروس انگار وارد بدنش شده
مثل وقتس که خودمون سرما میخوریم میلمون به غذا کم میشه
ولی هرچی بیشتر شیر بخوره بهتره
هرچی ادرار بیشتر باشه زودتر ویروس از بدنش خارج میشه

سه چهار روز بگذره خوب میشه

تازه ۴خوبه
واکسن ۶کلا میشن یه ادم دیگه😑💔

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی