منم دخترم تا دوماهگی همینجور بود، چهل دقیقه تا یک ساعت سینه دهنش بود
ولی از وقتی واکسن دوماهگی زد خیلی بد شد بزور باید بهش شیر بدم خیلی سینه بگیره یرب بیست دقیقه 🥲
همش میگم اونموقع که اینقدر با ولع میخورد خسته میشدم ولی الان بدتر باید بزور شیر بهش بدم☹️
پسر منم ولع مکیدن داره بهش پستونک میدم وگرنه ک باید همش زیر سینه بخوابونمش هم اینجوری رفلاکس داره در خوری نمیکنه و بعد اونم بلاخره تا وقتی آدم خونه هس میتونه در این حد در اختیارش باشه مهمونی یا بیرون خیلی برات سخت میشه
پستونک بده بهش
ولع مکیدن دارن پستونک بده
تنها راهش پستونکه
یا سعی کن موقع شیرخوردن نخوابه که بتونی توی گهواره یا روی پا خوابش کنی
پستونک بده بهش
دقیقا دختر منم همینجوریه
یوقتایی زیر سینه میخابه یوقتایی ام میزارمش توی ننو یوقتایی روی پات یوقتایی ام خیلی خابش بیاد خودش خاب میره 😂بستگی ب حالش داره
خب عزیزم سینتو دربیار سریع پستونک بده
خب بعدش پستونک بده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.