دختر منم همین بود به مدت دو روز هرچقد تف میکرد باز میذاشتم تو دهنش انقد تکرار کردم که الان با وجود اینکه شیر مادر مبخوره کلا پستونک رو میگیره دوسه روز اذیت میشی و در عوض راحت مبشی واقعا پستونک نباشه اصلا نمیشه ارومشون کرد
پستونکدیگه ای امتحان کن
کی گوششو سوراخ کردی؟
منم دخترم ارتودنسی نمیگرفت
دیروز بادومی بیبی لند گرفتم اونو میگیرع
امتحان کن
برای من تا ۲ ماه و نیم طول کشید
دختر منم عوق میزد هزار مدل امتحان کردم نبات داغ اد سه هفته تلاش کردم آخر سر پستونک اونت بادومی رو مثل آب خوردن مکید الانم مدام تو دهانش به خاطر رفلاکسش خیلی واجب بود پستونک مدام شیر میخواست
من دخترم دوماهه داره تموم میشه. اینجوری نمیزارم. میترسم خفه بشه
چاره ای نیست شیر بدش بخوره قنداقش کن بخوابه به کارت برس ...بچه فقط موقع خواب هست که میشه کاری کنی.
آد بزن ب پستونک بده بهش
اینجوری نزارش به قفسه سینه ش فشار میاد
آد بزن سر پستونکش بعد بده بهش
یعنی چی دختر منم هرکاری میکنم نمیگیره
سودا هم عوق میزنه پستونک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.