۶ پاسخ

من اصلا تایم و حجم خاصی مدنظرم نیست بیرون که کلا شیرخشک میدم تو خونه ام هروقت نیاز باشه و هرچقدر که بخواد میدم مشکلی نداشتم همچنان دنبال سینه خودمه بازم😂

۹۰تا میدم
هروقت گشنش باشه میدم کار ب ساعت ندارم🫤

من جمعا ۹۰ تا میدم
ولی نود تا رو در سه چهار مرحله میدم

من فقط شب ۶۰تا میدم قبل خواب شبش

من روزی سه بار میدم صبح ظهر شب بیشتر وقتا ۹۰ سیسی ولی شما چون کوچیکتره بچت ۶۰ تا بده

من اوایل سه بار در روز میدادم شصتا از سه ماهگی کردم نودتا در روز چهار بار

سوال های مرتبط