۳۹ پاسخ

اینا الکیه باور کن میگیرن تو دستشون بعدا میگن از گلوی بچه در اومد🫤

گلوی بچه رو با لوله جاروبرقی اشتباه گرفتی، این کارا شیادیه

مگه همچین چیزی امکان داره؟اخه مگه گلو بچه چقدره ک اینهمه چیز تو گیر کنه؟

من بکشیمم سمت این چیزا نمیرم
دهن یارو مگه تمیزه؟
عهههه
خودم ندیدم ولی طبق توضیحات گهواره ای ها فهمیدم دهنشو دم دهن همه میذاره،عهههههه

باور میکنی؟؟اینا باهم معده بچه رو پر میکنه چجوری تو گلو مونده؟؟قابل باورنیست

من اصلاقبول ندارم بنظرم چرته

اینا که کلا راه تنفس بچه روهم میگیره😐

واویلا چه خبره ما میگیم بندی چه علائم داشت مگ بردی

چه همه چیز😳
ما میگیم بندی

من شنیدم اگه این کار رو بکنی عادت میکنه

ما میگیم قاروقچی چ جالب..

عزیزم کجا بردی شما دخترتو؟پیش کدوم چوپچی منظورمه

این همه گلوش مونده بود و خفه نمیشد ؟ 🤣

گلم وقتی این کارو انجام میده بچه اذیت نمیشه گریه نمیکنه

منم ارین و چندبار بردم پوست تخمه و سیب وخیارو اینجور چیزا مونده بود متاسفانه تب میکرد اسهال استفراع بعدش خوب شد

پسرمنم ۲ هفته بود نق میزد
بردم فوت کرد دوتا تیکه میوه افتاد رو زمین
البته ما با چشم دیدیم از دهنش همراه با حالت استفراغ پرتاب شد

من اعتقاد دارم چون از گلوی خودم خیلی وقت درآورده یعنی وقتی گیر میشه میفهمم ولی اینهمه بعید میدونم نهایت یدونه طبیعیه

قارق میگم بله واقعیت داره ولی دراوردن کار هر کسی نیست

ما میگیم بندی منم میبرم پسرمو هروقت چیزی نمیخوره و مریضه اینا بعدش همچین اشتهاش باز میشه خیلی خوبه

من خودم انجام میدم، اما در نمیارم ، رد میکنم، از یه پیر زن تو محلمون یاد گرفتم

ما میگیم قاروقچی
ولی واسه ما یکم گلوش رو ماساژ میده بعدم با دوتا انگشتاش ک می‌زاره دو طرف گلو محکم فشار میده میرع پایین و اکثر مواقع هم بچه خوب میشه

ما میگیم قاروق من قبول دارم وقتی بچه رو میبرم حالش خیلی خوب میشه

منم میبرم یه چیز در میاره بچم خوب هم میشه سریع آخه این همه چیز ته گلو بچه

دروغ میگن بابا
مگه میشه این همه تو گلو بچه باشه
من شنیدم اینا همه چی خیس میکنن تو آب مثل حبوبات و اجیل و استخوان اینا بعد راحت از تو دهانشون میندازن
منم بچهامو میبرم ولی با میله خودکار از سوراخ بینی فوت میکنه یه تیکه کوچیک از دهن میاد بیرون
واقعا هم همون چیزارو همون یکی دوروز بچهام خوردن ک در میاره اصلا دروغ تو کارش نیس

عزیزم کجا بردی آدرسشو بزار

ما ترکیم میگم قاروقچی

بچه این سنی نخود نمیتونه بخوره که

واي چ زياد

نخود پسته بادوم هندی🤦🏻‍♀️
برا پسرمنم گردو مونده بود

ما بهش میگیم قاروق

چیکار میکنه این چوپچی؟

یا ابالفضل🫠🫠🫠🫠🫠🫠

ما میگیم قایخ
شاید باورت نشه ولی مادر شوهر من هنوزم که هنوزه میره قایخ😑

اینهمه چیز مونده بوده تو گلوش😲

همینی که دو دهنه بچه فوت میکنه

وای یعنی چی ؟

علائمی داشت

علائم خاصی داشت که تصمیم داشتی ببری؟

یعنی واقعا ابنا گیر میکنه تو گلو؟؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی