مامانا باردار من نمی تونم روی شکم نخوابم

۱۰ پاسخ

درد شکمت میزاره به شکم شی اصلا؟

تا میتونی بالش بچین دورت منم همش شبا به پهلو چپ میخوابم صبح بیدار میشم یا طاق بازم یا پهلو راست یا متمایل ب شکم....باید بتونیم دبگ

ینی میشه بخابی؟؟؟والا من ک از قبلتر نمیتونستم چون فشارمیاد حال خودتم بدمیشه چجور میخابی

منم واقعا سختمه ولی هوشیار میخوابم دورمم بالش میچینم

وای منم😭

یعنی تا الان روی شکم میخوابیدی؟

دو طرفت بالشت چفت خودت کن
عادت میکنی کم کم
منم همش اذیتم ولی به خاطر خودت و نی نی هم که شده تحمل کن عادت میکنی

چرا دیگه باید سعی کنی نخوابی پهلو‌به پهلو شی عزیزم

بالشت بذار کنارت ک مانع چرخیدنت بشه

نباید بخوابی خب !!خودت رو عادت بده ازین بالش های مخصوص بارداری بخر

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد