۵ پاسخ

من دادم خوشش اومد

من خربزه ملون طلابی امثال اینارو دادم تو این یک ماه اخیر

بده ولی زیاد نده...ابم بگیر بهش بده

خیلی حساسیت زاس بهتره ندی

تست حساسیت بگیر چون خربزه خیلی حساسیت زاست اینم از خانوادشه از خیلی کم شروع کن

سوال های مرتبط

مامان رو 💕 ی 💕س ا مامان رو 💕 ی 💕س ا ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی