آدامس میجوید
تو حجم زیاد بالا میآورد
سرشو به عقب مبکشید
اعتصاب شیر - بینی هاش بسته بودن-سرفه میزد - خرخر داشت-از دهنش یکمکف میومد بیرون - توخواب سرشو چپ و راست میکرد و اذیت بود - زورکی و با گریه شیر میخورد
بالا میاره از دماغ دهن شکمش درد میگیره پیچ میخوره بیقرار میشه
بدون استفراغ بود فقط اعتصاب شیر و خر خر دماغ داشت
زیاد بالا میورد حتی میخاست بخابه هی میومد بالاشیر انگار یچی میمیجویید نمیتونست بخابه هی عه عه میکرد اخرا دگ بجا عروق زدنم حتی بالا میورد ک دکتر بردم هم شیرخشکشو عوض کرد هم دارو داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.