سلام ماماناازکجافهمیدین بچتون رفلاکس داره

۵ پاسخ

آدامس می‌جوید
تو حجم زیاد بالا می‌آورد
سرشو به عقب مبکشید

اعتصاب شیر - بینی هاش بسته بودن-سرفه میزد - خرخر داشت-از دهنش یکم‌کف میومد بیرون - تو‌خواب سرشو چپ و راست می‌کرد و اذیت بود - زورکی و با گریه شیر میخورد

بالا میاره از دماغ دهن شکمش درد میگیره پیچ میخوره بیقرار میشه

بدون استفراغ بود فقط اعتصاب شیر و خر خر دماغ داشت

زیاد بالا میورد حتی میخاست بخابه هی میومد بالاشیر انگار یچی می‌میجویید نمیتونست بخابه هی عه عه میکرد اخرا دگ بجا عروق زدنم حتی بالا میورد ک دکتر بردم هم شیرخشکشو عوض کرد هم دارو داد

سوال های مرتبط