۳ پاسخ

به تاپیکام نگا کن هر ۳ ماهشو گذاشم

تاپیکام هس

من چهار ماهگیشو با پوشک شماره ۴ براش عدد چهار درست کردم خودشم لخت گذاشتم فقط با پوشک بود یه بارم پشتشو گذاشتم که ۴ پوشکم معلوم باشه، برای زمینه هم یه پتوی تک رنگ قرمز انداختم زیرش ، تو این گوشیم که گهواره دارم عکس ندارم

سوال های مرتبط