۴ پاسخ

من با پرتقال گرفتم

من همه ماهگردامو اینجوری گرفتم فقط تم رنگی عوض کردم لباس پسرمم با تم یکی بود همش

تصویر

اینم سه ماهگی البته اون پاندا استیکره

تصویر

من دوماهگی نمیدونم چطور عکس بگیرمممم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان فؤاد مامان فؤاد ۶ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی