روش جلوگیری تون چیه؟؟؟؟

تصویر
۴۹ پاسخ

کاندوم

کاندوم

ک ا ن د و م

ندادن….


عه دلار هااااا🤣

کاندوم آیودی و قرص ال دی هرسه باهم😁😁

طبیعی

قررررص

طبیعی

طبیعی گلم

آمپول یکماهه میزنم

طبیعی

امپول میزنم

کون دادن

۱۰ساله طبیعی

منم ببر گروهتون

جلوگیری ندارم 😐😸

کاندوم و طبیعی
درحینی ک کاندومه طبیعی هم هس 😬🤦‍♀️

دستگاه

ک ا ن د و م

کاندوم و طبیعی

من بعد از اینکه با طبیعی ناخواسته بارادار شدم دیگه کاندوم استفاده میکنیم

طبیعی

قرص دروسبلین

طبیعی روش جلوگیری نیست ک🫤
چقد نترسید ایول

من که شوهرم خیلی اذیته ،طبیعی جلوگیری میکنیم بهش فشار میاد، همش میدونم هر بار نزدیکیمون به خاطر همین موضوع جلوگیری طبیعی😂به دوره بعد مذاکراتم کشیده میشه ولی مثلا فرداش نه همون موقع چون منو تا میکنه، مثل کتلت این رو اون رو میکنه من واقعا در توانم نیست کم میارم از دو خم گرفتنش

اکثر مواقع کاندوم
طبیعی هم گاهی

کا ندوم یا طبیعی درخاستمو قبول میکنی مامان هیما

گاهی طبیعی گاهی کاندوم

قرص جلوگیری 🫤

۵ ساله طبیعی🤣

ای یو دی

کادندوم فقط

طبیعی

طبیعییی

طبیعی

طبیعی روش جلوگیری نیستا محض اطلاع یعنی جلوگیری نمیکنین 🤣🤣🤣🤣

ای یو دی

ک ا ن د و م

کاندوم

کاندوم

مشکلات هورمونی و سیپروترون کامپاند و طبیعی همش باهم

کاندوم

هم طبیعی هم
خودم قرص روکین میخورم

۷ ماه قرص خوردم الان یکماه که طبیعی

هم طبیعی هم ال دی برا اطمینان

طبیعی

طبیعی

خودم طبیعی ولی الان تو این شرایط میترسم 😐

طبیعی۱۰ساله😊

سوال های مرتبط

مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی