دکتر ببر عزیزم
بچه کوچیکه از پمادی ک هرکی گفت براش نمیشه استفاده کرد
خطرناکه
مطمعنی چرک؟؟یه موقع از محیط خیلی گرم یا مادر گرمی زیاد هم خورده باش قی سبز میزن
مجرای اشکیش بستس دخترمنم بود گوشه چشمش به سمت بینی ماساژ بده فقط با ماساژ خوب میشه قطره باکتی ماید۱۰هر شیش ساعت یه قطره بریز
چقد چرک میاد مگه ؟دست بهش نزن بگزره اوکی میشه
باید دکتر ببری بهت قطره میدن خوب میشه پسر منم همینطور بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.