۱۰ پاسخ

بچه منم قشنگ میگیره ولم پس خودمم بهشه که نیوفته بعضی وقتا هم درمیاره ی نگاه میندازه دوباره میزاه دهن خودش 😁

اییییییی خودا جان بخورمش عزیزم براش شیشه شیر دسته دار بگیر راحت نگه میداره

دختر من از ۳ ماه و نیمی گرف

میگیرن دیگه کم کم یبارمیندازن من دیگه میدم دستش اما خیلی‌ میندازتش کلاشیرخشک میدی عزیزم‌

عزیزم میشه درخاستمو قبول کنی

دختر من خودش میگیره چند روزی میشه😍

عزیزمممم مژه هاشوووو ماشالله🥺🥺🥺

اییییی خدااا هزارماشاالله مژه هاشوووووو😍😍😍😍

قلبون دستای تپل مپلت بسم جوجه ننه بخورمت 😘😘😘😘😘❤❤❤🌹🥰هزار ماشاالله

من دارم بهش یاد میدم

سوال های مرتبط

مامان ریان و عمران مامان ریان و عمران ۵ ماهگی
مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری