سلام عزیزم تو دلیت جنسیتش چیه؟؟؟
واس من اول قدامی بود بعد شد خلفی
خلفی زود حرکت بچه اتو تو شکمت متوجه میشی
قدامی دیر
هردوش خوبه
بهتر بدتر نداره
تو خلفی حرکات بچه زودتر و واضحتر حس میشه
چون جفت پشت بچه ست
ولی تو قدامی جفت بین بچه و شکمِ مادره در نهایت حرکت دیرتر حس میشه
بازم به چربی شکم و پوزیشن بچه هم بستگی داره
خلفی اگه باشی تکون بچه رو زودتر متوجه میشی ولی قدامی دیرتر متوجه میشی چون جفت جلو جنینه
خلفی جفت پشت جنین
قدامی جفت جلو جنین
خلفی تکون خوردن هاشو زودتر میفهمی ولی قدامی نه
والا برامن اول خلفی بود بد رفتم شده بود قدامی دکترم گف هیچ کاره خاصی نداره
هردوش نرماله بهتر بدتر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.