۲ پاسخ

چرا با غش کنه؟
همه بچه ها که عش نمیکنن
به نظرم نذار به اینکار عادت کنه خیلی سخت میشه اونم از این سن
اون وقت برا همه چیز گریه میکنه
باهاش صحبت کن سرگرمش کن به یه چیز دیگه

دختر منم همینجوره وقتی ب چیزی گیر میده منو استرس میگیره مخصوصا ک همش میخاد بره بیرون 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط