من یکی۱/۷۵یکی۳بود
۵ساله عمل کردم
سلام منم سه بودم عملکردم راحت شدم
عزیزم من ۴ 😂😂😂 یک عدد نابینا هستم
اگه بیمه تکمیلی داره نمره بالای۳عمل کن راحت شی
من قبلا سه بودم اره نمیدیم عمل لیزر کردم صفر شدن
من هردو یک و نیم هست
یعنی خودت این همه وقت متوجه تغییرات نشدی؟!
همسرمنم یکیش سه یکیش یک...
ولی حاضرنیس عینک بزنه
اره نزدیک بین من سه هست
برو عمل لازیک کن از عینک زدن راحت شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.