۲ پاسخ

لازم نیست پدر و مادر عروس بگین فقط خانواده برادر شوهرت با عروس داماد بگو
ما دو هم هر چی دوست داری بگیر لازم نیست آنچنانی باشه

ععع شما هم پا گشا میکنین ما جاریمونو تازه عقد کردیم دوماه به عید بود‌ من تو عید پاگشا کردم شامم خانواده همسرم و جاری تازه .جاری وسطی با شوهرش و بچه هاش‌ و مامان بابام و خواهرم. خانواده عروس هم نمیخاد دعوت کنی.
حدود ۱٫۵۰۰هم واسش یه چیزی خریدم‌.شماهم برو بازار حدود ۱٫۳۰۰یه پتو بگیر کافیه میخای چیکار کنی دیگه
باز کمتر از یک تومن هم ارزش نداری بدی‌
در ضمن به هیچ عنوان پول نده تا میتونی یه وسیله بگیر.
من ۵سال پیش به جاریم پول دادم فکر کن اون زمان ۵۰۰تومن پول دادم خانوم اون روز برگشتن میگه توکه بهم هیچی ندادی گفتم چرا بهت پول دادم گفت نه من یادم نمیاد.

سوال های مرتبط