من کارن میزارم😍
منم خیلی سخته برام انتخاب اسمش ولی فعلا ویهان رو انتخاب کردم
نیهاد
ارسین
آیهان
سورج
علیسان
علیهان
عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢
آریا😍
منم هنوز بچم اسم نداره
آرین هیراد دیار آرسام
سلام
✓(علی)✓
من اگر پسر میشد قطعا میذاشتم امیرعلی🌼
من که دارم میذارم یاسان به معنی لایق و سزاوار و صبور
من هیراد مد نظرمه
رادمهرم دوست دارم
شاهان
اسم داداشم شروین هست اونم قشنگه
شروین
شاهوین
من مسیح و زانیار و میکائیل رو دوست دارم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.