۱۲ پاسخ

من کارن میزارم😍

منم خیلی سخته برام انتخاب اسمش ولی فعلا ویهان رو انتخاب کردم
نیهاد
ارسین
آیهان
سورج
علیسان
علیهان

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

آریا😍

منم هنوز بچم اسم نداره

آرین هیراد دیار آرسام

سلام
✓(علی)✓

من اگر پسر میشد قطعا می‌ذاشتم امیرعلی🌼

من که دارم میذارم یاسان به معنی لایق و سزاوار و صبور

من هیراد مد نظرمه
رادمهرم دوست دارم

شاهان
اسم داداشم شروین هست اونم قشنگه
شروین
شاهوین

من مسیح و زانیار و میکائیل رو دوست دارم😅

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس وهاکان مامان نفس وهاکان روزهای ابتدایی تولد