۴ پاسخ

خیلی خوبه تا دوماهگی پنج و دویست میشه

وزنش نرماله زیاد نیس هیلی هم کم نیس

وزنش کم احتمالا شیر خودت سیرنمیشه شیرخشک هم بهش بده کمکی

پسر من دو ماهگی ۶ کیلو بود

سوال های مرتبط

مامان رایان 😍و رادمهر مامان رایان 😍و رادمهر ۳ ماهگی