۷ پاسخ

سال اول برام یه انگشتر طلا خرید
سال دوم لب تاب خرید(معمولا میگه چی میخوای یا چی نیاز داری برات بخرم)
سال سوم قرار بود گوشی آیفون بخره(گفتم بجاش بریم برای زمینمون جواز ساخت بگیریم،که رفتیم جواز ساخت خونمون رو گرفتیم)
سال چهارم هم تو بی پول ترین حالت ممکن بودیم و همسرم شکست مالی خورد،پول نداشتیم برام گل خرید.....
ولی من برام فرقی نمیکنه روز تولدم دقیقا چی بخره،چون کلا آدم مهربونیه و حتی پول هم نداره به شکلی جبران میکنه،مثلا موقع بچه داری سنگ تموم میذاره،من مریض شدم سنگ تموم گذاشت،و من قدر دانشم بعد از خدا.‌‌‌...

شوهر من همیشه برای عیدی تولد سالگرد ازدواج برام طلا میخرید به غیر از امسال که شرایطشو نداشت ولی بازم برام ساعت خرید
البته من خودم همیشه میگفتم نمیخوام
اگر شوهرت میتونه خرج کنه بگو بخره برات والا من هیچ وقت نگفتم بخر خودش میگرفت

اینم امسال

تصویر

اینم کادو امسالم

تصویر

ما ۷ساله ازدواج کردیم
تمام این ۷سال همسرم برای تولدام سنگ تموم گذاشت
سال اول با خانواده هامون رفتیم کافه رستوران اونجا تزیئن شده بود و نهار خوردیم . کلی عروسک و یه دستبند طلا و به باکس گل هم بهم هدیه داد
سال دوم سورپرایزم کرد تو خونه خودمون با ۳۰تا مهمون برای شام و پذیرایی کامل
هدیه هم یه کتونی و ادکلن اورجینال
سال سوم باردار بودم و پدر بزرگمم فوت کرده بود جشن کوچیک گرفت
هدیه هم کتونی و شال و کلاه و گل خرید
سال چهارم رفتیم با دوستامون رستوران رزمیلو
یه دست گل بزرگ و یه باکس بزرگ هدیه داد توی باکسه یدونه کیف و شومیز و یه عالمه اکسسوری دخترونه بود
سال پنجم بازم باردار بودم با دوستامون رفتیم باغ اونجا سورپرایزم کردن کادومم یادم نمیاد😅
پارسالم که از خواب بیدار شدم اومدم توی سالن
دیدم به باکس گل بزرگ با کیک و بادکنک هلیومی چینده
کادو هم ۱۷پرو داد


حالا جالب اینه من شخصیتم طوریه که دوست دارم روز تولدم تنها باشم
ولی همسرم خیلی ذوق نشون میده
واسه پسرام اینجوری نیستا
واسه خودشم حتی

طلا یا لوازم خونه ک دوست دارم ساعت

عزیزم در خواست میدی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی