۲ پاسخ

من قند و شکر و شکلات و نوشابه نمیخورم دوماهه...ولی برنج و نون میخورم

من قند شیرینی شکلات نوشابه بستنی نخوردم
برنج در حد ۵الی۶ قاشق خوردم
نون فقط سنگک
ک قندم اومد پایین

سوال های مرتبط

مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری