۱۵ پاسخ

فکر کنم چون از نظر بهداشتی و وضعیت ایران میگن خطرناکه وگرنه من شنیدم تو کشورهای دیگه به جای قرص آهن میگن هفته ای چند گرم جگر بخورن

در حد هوس اشکال نداره خب 😕
در حد دوتا دونه
ولی اگه دائمی باشه و بشینی یه جیگری کامل بخوری بده

جگرب کهره بخورماهی دریایی هم خوبه بخوری

به منم دکتر هیچی نگفته خودم سرچ کردم و رعایت میکنم که چیا نباید بخورم یا مراعات کنم

چون کار یه بار پیش میاد،شاید صد بار یکی بخوره و هیچی نشه،یکی دوبار بخوره بچه مشکل دار بشه
این بسته به شانس و بدن شماس

خخخ شاید باورت نشه نمیدونستم بادارم رفتم جگرکی والا دوسیخ جگر خوردم 🤣
بعد ۱ هفته فهمیدم حامله ام

من اوایل بارداریم خوردم جگر اما بعدش خون ریزی کردمو مجبور شدم تا بیست روز امپول پروژسترون بزنم ب بعضیا میشینه ب بعضیام نه

ب منم گف نخور
ولی راستش مامانم جغول بغول درست کرد من ایشو‌خوردم
و‌گوشتاشو
جگر نخوردم

من سر دخترم قبلاً میخورم هیچی نشد
الان نمی‌دونم دکترا چرا اینجوری میگن😐

در حد رفع هوس اوکیه

من مادرم سر اجیم هر روز جیگر خورد هر روز الانم اجیم خوبه همه چیش😂😂

تا الان یه جیگر رو کم کم خوردم، اون مصرف زیاده که بده کلا هرچی به اندازه ضروریه

اونا تا میفمن حامله هستن حدقل ۳ماهشون شده بود در طی ۹ماه یکی دوبار میخورن هر روز که گوسفند نمیکشتن

قدیم نمیدونستن ویتامین آ زیاد باعث سقط میشه البته میدونستن خیلیا

خیلی بده تن ماهی جیگر
دورازجون این بچه هایی ک بعد تولد قلبشون مشکل داره و اینا از همین ممنوعاته

سوال های مرتبط