۱۰ پاسخ

چنده طول سرویکست عزیزم؟

چون قبلی سرکلاژ شدی باید بشی

عزیزم چون نارسایی رحم. یکبار سرکلاژ باید بازم بشی...چه یکی چه ۳ تا فرقی نداره

چون سابقه داشتی

چون بازم احتمالش زیاده سرویکست بیاد پایین حتما انجام بده

منم قبلی سرکلاژ شدم اینم خودم گفتم سرکلاژم کنه چون سابقه زایمان زودرس داشتم اینجوری دیگه خیالم راحته

چون بارداری قبلی سابقه طول سرویکس کوتاه و سرکلاژ دلشتی الان بهت گفتن باید دوباره سرکلاژ بشی چون احتمالا آناتومی بدنت اینجوریه که تحمل نمی‌کنه بارداری رو و کوتاه میشه

من طول سرویکسم ۴۷بود تو آنومالی. ولی زایمان زودرس کردم دکترم میگه بارداری بعدی بخاطر اینکه دهانه رحمم کلاژن سازی نمیکنه باید سرکلاژ بشم

بکنن بهتره ک خیالت جمع تر میشه

شاید چون سابقش داشتی میترسن یهو تو هفته های بالاتر بیاد پایین سرویکست

سوال های مرتبط

مامان دِلا 🎀🤍 مامان دِلا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته هفدهم بارداری